onsdag 17 februari 2010

17 februari

PANIK! Råkade ställa in bloggen på lettiska precis. Men den ser ju ut att vara på svenska igen som tur är.

Har precis kommit hem men ska snart sticka igen. Ska iväg och träna. Först ett medelpass klockan 18 och sen ett corepass. Träningstävlingen blir tuff! Hehehe.

Ps. C, jag tycker du bangar detta med dubbla träningspass liiiite för ofta!! (Ja, jag vet att du ligger sjuk nu. Men sen när du är frisk igen hoppas jag att du är på igen? Krya på dig!)

Leona Lewis - I Got You


6 dagar..

6 kommentarer:

  1. haha, träningstävlingen tar kål på en :P Var nyss ute och gick 2 timmar. haha :)

    SvaraRadera
  2. om det är jag som är c så känner jag mig som världens fetaste looser just nu...... aaahh, dock så har jag inte ätit på två dagar så jag går ju inte plus i omkrets i alla fall.. jag är snart tillbaka och då jävlar!

    SvaraRadera
  3. haha vi kommer bli slimmade till sommaren så som alla ligger i.. väldigt bra! :)

    SvaraRadera
  4. Ja det var dig jag menade Cajsää! Bra att du snart är på G igen :D

    SvaraRadera
  5. jag vill också vara med i er tävling, handlar det bara om att träna såå mycket som möjligt?

    SvaraRadera
  6. Ja, vi har blivit indelade i lag så ska man träna så mycket som möjligt så får man poäng efter hur mycket man har tränat. Verkligen sjukt taggande! :D

    SvaraRadera